Mijn klacht wordt niet verholpen

4

Code: 20190319-01

Zoektermen: klacht, oplossen, opvolging, reparatie, wc, toilet, riool, riolering

Extra informatie bij de vraag: In juli 2018 heeft de huurder bij KleurrijkWonen een klacht ingediend over de wc. Deze klacht werd niet serieus genomen.
Later heeft de huurder hierover gebeld, waarna er een afspraak met een loodgieter is gemaakt. Op 27 december 2018 heeft Teeuwissen Rioolreiniging de situatie uitgebreid onderzocht, en de bevindingen aan KleurrijkWonen gemeld. De huurder hoorde er echter niets over. Zij heeft Teeuwissen gebeld en hoorde dat KleurrijkWonen contact met haar zou opnemen. Tot op heden (19 maart) heeft de huurder helemaal niets vernomen!

Antwoord: Omdat u zelf al een klacht bij KleurrijkWonen had ingediend (heel goed!) konden wij KleurrijkWonen hier rechtstreeks over benaderen. Onze contactpersoon zoekt uit wat er aan de hand is, en zet de klacht in ieder geval intern door. Wij houden u op de hoogte.
Eén dag later: KleurrijkWonen heeft een afspraak gemaakt met de huurder. Er zit beweging in!

Status: Wordt vervolgd.

54321
(0 votes. Average 0 of 5)